topbella

Tuesday, January 25, 2011

Anorexia.

Ok.Entri kali ni berkaitan dengan prektikel lagi.Carik tempat intern ni,x jauh lari la lebih kurang macam nak carik jodoh.Kadang2 gigih la carik merata dari hulu sampai la ke hilir.Konon konon thrill la tu kan.Alih alih yang reply,yg sipi2 je.Yang kalau kau kentut pun,k0mfem bau punye lah.

Lagi satu,tempat yang kau harap sangat dapat,alih alih yang datang yg like like je la.Memang la betul x perlu sangat nak memilih.Tapi bhai,lu pikir la sendiri.Agak agak kalau dapat kat KL,keje 24/7 jadi kuli batak photostat buat air lap tingkap sapu sampah cabut bulu ketiak bos dsb,tapi elaun empat lima rat je.Ape kau nak hadap biskut meri dengan air suam je tiap hari?

Ha lagi satu!Sebelum ni pun,banyak kali da aku dengar email kene formal.formal ye.formal.Dah aku ni pulak memang seorang yang tak berapa nak formal,so aku rase rules tu hanyelah bushit semata mata.Kalau da rezki tu,rezeki la jugak.Ye dak?

Tapi,org kate.Masuk kandang kambing mengembek.Masuk kandang harimau,semoga berjaya la kau.haha.So,dengan gigihnya aku pun buat la satu email baru.Maybe betul la kot ape yg dorang cakap tu.Takpe,usaha jeh.Dapat tak dapat,lain citer.

Dari email gonjeng ala ala sweet sweet manja auww auww,aku pun tukar la kepada email yg nampak lebih senonoh,hensem,skema,dan maveles.Dan aku rasa macam lebih berguna kepada negara selepas tukar email baru ni.wahahaha.

So,sekarang ni berbekalkan email yang baru,aku harap dapat la lekat kat mane mane.Kot kot la kalau dapat kat Karangkraf ke,ok jugak.Boleh try test jadi model majalah Nur yg kontemporari muslimah tu ke,majalah Remaja yg kalau kucing mati pun nak cter,takpun RAPI yg direct model dia stok stok anorexia je tu.Err...


Mungkinkah?

2 comments:

Cik Bee said...

sexy seksa! gmbar last tue. adus

HadiZulfadli said...

awak gadis besi!!

Post a Comment

wa punye hal

My Photo
faezah hamid
kaki pukul.muka pecah rumah.geng ahlong.pengganas.bonzer terhebat.tp,kene berteman pg tandas.yeah!
View my complete profile