topbella

Sunday, January 23, 2011

Khurafat.

Ok.Satu badan terasa macam nak pegi tengok citer Khurafat tu.Ramai sangat yang kate best la,terkejut terkejut la,seram sangat dan sebagainya.


Jadi,sebagai seorang peminat cerita seram yang tegar,ini boleh bikin aku menggigil satu badan selagi tak dapat tengok cerita tu.Aigooo aigooo.

Dah seminggu gigil da ni.Boleh bawak ke parkinson da ni.Ini boleh batal ni!Takpe,sebagai seorang rocker sejati,aku kene berlagak cool.cool bebeh.cool.

Ha,lagi satukan.Aku ni jenis yang determine sket tau.Kalau aku nak sesuatu tu,pasti akan usaha selagi mampu untuk dapatkan.Dan,segala aktiviti2 harian aku akan asek teringat je kat bende yang aku hajatkan tu.Tak caye?


Khurafattt.Fattt.Fattt.


Oh ya!Esok final TNC Cup.Do the best guys!Team batch aku da kalah.Tapi takpe,oleh sebab aku ni menjaga mata,zuhud serta menundukkan pandangan,aku tak dapat bersama untuk tengok match esok.*ecece,padahal nak layan tido kan*.haha.Gud lak korang!

1 comments:

Post a Comment

wa punye hal

My Photo
faezah hamid
kaki pukul.muka pecah rumah.geng ahlong.pengganas.bonzer terhebat.tp,kene berteman pg tandas.yeah!
View my complete profile