topbella

Friday, January 21, 2011

hajat.harap jadi kenyataan.

Salam.

Semalam krew Ilmiah menganjurkan solat hajat.Aku tak pasti atas sebab apa.Tapi,dari sumber2 yang boleh dipercayai sebab lately ni makin ramai yang kena 'kacau'.Biasalah,dah nama lagi duduk kat hulu-hutan-bandar cowboy-ceruk,memang tak dapat lari lah dari bende2 macam tu kan.

Dipendekkan cerita,bacaan ustaz yang imamkan kitorang tu sangat sedappp hokey.Memang kalah la sume vokal terbaik bagai dalam AJL aritu.Siyes sumpah sangat sedapppp hokeyy.Sedap yang macam ko rase sedapp la.Aisyh,tak reti la nak cakap macam maner tahap kesedapan die tu kan.

Usai solat,aku pun borak la dengan member.Risik risik pasal ustaz tu.Die rupenyer suami kepada salah seorang lecturer aku kat sini.Oh tidakkkk!!!haha.

Then,aku dapat bayangkan.Alangkah nikmatnya dapat bersuamikan insan yang boleh mengimamkan kite kan.Indah.Nikmat yang tak terucap dengan kata kata.Sungguh.

Dalam hidup ni,senang jer nak carik laki yang boleh bagi kau bunga,coklat,teddy bear,henfon,purse,ucapan sayang good morning nyte miss you love you wanna hug you xoxoxoxo mwah mwah bagai.Bersepah kat tepi jalan tu.Siyes,bersepah.Tapi,susah nak carik laki yang boleh bagi kau kepimpinan dan 'makanan dalaman' sebagai bekalan hari mendatang.Padahal,material awalan yang aku sebut tadi tu,bukan boleh di bawak ke mana sangat pun.

*Okay,aku sedikit pesimis tentang hal hal begini.Its fine though.*

P/S:Semua perempuan pasti mengimpikan insan yang boleh membimbing mereka dunia dan akhirat.Kan?

1 comments:

Ika said...

totally agreed wif u....
paras rupa xmnjanjikn apa2...
y pnting iman dan akhlaknye...

Post a Comment

wa punye hal

My Photo
faezah hamid
kaki pukul.muka pecah rumah.geng ahlong.pengganas.bonzer terhebat.tp,kene berteman pg tandas.yeah!
View my complete profile