topbella

Saturday, January 22, 2011

Moga syurga buat kalian.

Buat sekalian tukang.

Tukang hulur duit bile sengkek.
Tukang jage time sakit.
Tukang teman time gua jatuh.
Tukang nasihat time gua lemau.
Tukang tibai gua time gua sengal sengal.
Tukang sumbat cili ke mulut gua time gua celupar.
Tukang tampar gua time gua malas gosok gigi.
Tukang sekeh gua time gua kuat tidor.
Tukang lap ludah orang time gua kene caci.
Tukang hadap segala tohmahan keji maki manusia kat gua.

Ini utk kalian.
Terima kasih atas segalanya.
Kerna kau lah teman paling sempurna.

Dedikasi khas buat sekalian tukang tukang di sisi selama ini.
Tukang tukang terdiri dari:

-Tadika Seri Delima.1995
-Sek Keb Sungai Sekamat.1996-2001
-Sek Rendah Agama Sungai Sekamat.1996-2001.
-SAAS.2002.
-Sek Men Keb Engku Husain.2002-2004.
-MRSM Muar.2005-2006.
-Uniten.2006-2011.





0 comments:

Post a Comment

wa punye hal

My Photo
faezah hamid
kaki pukul.muka pecah rumah.geng ahlong.pengganas.bonzer terhebat.tp,kene berteman pg tandas.yeah!
View my complete profile