topbella

Tuesday, January 4, 2011

model.....ke?

Aha.hye kwn2.aritu,gua berkesempatan jadi model kecil kecilan utk tolong2 member.k.olyn name die.cantik menawan gojes tapi pendek.haha.Dia ni memang minat meniaga la.Macam2 die jual. Dari tudung,baju kurung,shawls,inner,jeans waima jins samsudinn pun,sume die sapu.Hebat tak die?hehe.

Gua salute giler ng member gua ni.Kecik je puun orgnye,tapi gigih la meniaga sana sini.Ini bikin gua semangat utk turut kencang meniaga jugak.Siyes bhai,macam seronok pulak ikut member gua ni ke hulu ke hilir.Ye la,nak post barang 1 hal,ulang alik umah amek stok baru,g wisma tengok order sampai ke belum,gigih la balas sume email2 customer,tu belum bab customer yg order 18 lori,alih2 lari.Kalau la aku dapat customer mcm tu,memang ak kokak kokak muke die tau.Padan muke.ehe.

Erm,nak cter sket sesi photoshoot aritu.Neves die,x yah cakap la.Tahap gigih punye neves tau.Yela,1st time kan.Tapi,da lame2 tu,ok la.Maybe sebab darah modelling ni da memang sedia ada kot.Tu yang kejap je da capai level Tyra Banks tu.kekeke.

So,cakap banyak pun tarak guna,lets check it out yaw!!!


cari makan 1.


cari makan 2.




cari makan 3.


Ok,agak pelik sket gambar2 aksi berani mati aku kali ni.Yela,x penah kena make up,tetibe kena make up,terus rase mcm malam pertama tau.debarrr weh debarrrrr.tetttt!haha.Btw,thanx to Kak Farah a.k.a tukang make up utk malam tu.Gua terasa sangat ayu malam tu.speechless.auwww.auwww.haha.


ok,pada sesape yg berminat tu,boleh la g kat link ni eh:
http://sweet7ariana.blogspot.com/
heppy shopping dear.
:)

6 comments:

miszbalqis said...

wah~ rasa mcm nak amek pic ni & then post di facebook & tag owg laen.. hehe

faezah hamid said...

dik,gmbar ni mmg dlm fb syg.
aish.ketinggalan tau awk ni.
hehe.
:D

Cik Bee said...

peeeewit! model tu!

faezah hamid said...

maaf,awk ni sape ek?
nesela,pas jadi model ni,i memang x layan org2 bese ni.
agagaga.
:D

Branded Factory Price said...

poyo

faezah hamid said...

jeles.
cettt.
haha.

Post a Comment

wa punye hal

My Photo
faezah hamid
kaki pukul.muka pecah rumah.geng ahlong.pengganas.bonzer terhebat.tp,kene berteman pg tandas.yeah!
View my complete profile