topbella

Thursday, May 19, 2011

Serabut.

Aku sekarang sedang diuji.
Apa,bagaimana,di mana tak perlu dan tak penting pun untuk kalian peduli.
Anggap saja ianya picisan dalam hidup kalian.


*Diam*

Entahlah.

*Diam lagi*

KOSONG.

Itu yang terbaik untuk menggambarkan kondisi diri tika ini.
Terlalu banyak perkara perlu dihadapi.
Perancangan diri,masa depan,kewangan,keluarga,kerjaya,dan pelbagai lagi rencana yg masih kabur aku kira.

Aku ni jenis yang family-oriented.
Dunia aku adalah mak dan kakak aku.
Mak dah 60 tahun.
Dah tak larat untuk terusan mencari rezeki lagi.
Cukuplah untuk sekian lamanya memerah kudrat yang ada.
Cukuplah.
Walau kau masih gigih untuk tersenyum,aku tahu getir yang tersimpan.


Bersama wanita gagah.

Kakak pulak dah 24 tahun.
Satu satunya perempuan yang sangat tabah dan kental hadapi ujian.
Realiti,kakak lagi kuat dari aku.
Kuat hadap sisi celaka dan tahi kehidupan ini.
Bersabar dan tetap kekal bertahan selagi mampu.


Berkongsi darah.


Entahlah.
Rasa tak best.
Sampai tak terluah.
Atau lebih tepat,tak mampu untuk diluahkan.

0 comments:

Post a Comment

wa punye hal

My Photo
faezah hamid
kaki pukul.muka pecah rumah.geng ahlong.pengganas.bonzer terhebat.tp,kene berteman pg tandas.yeah!
View my complete profile