topbella

Thursday, May 12, 2011

Membohsankan?Baiklah!

Bagi yang mengenali aku,aku memang seorang yang rajin bercerita.
Kalau bercerita tu,memang beriya sangat2 la utk menggambarkan apa yg aku rasa,alami,dan hadapi.
Aku senang untuk berkongsi rasa dan pengalaman atau apa2 saja dengan orang.
Itu aku.
Ye.Itulah aku.

Aku tak mintak untuk kau sanjung sembah tinggikan hormatmu untuk aku.
Atau letakkan aku di tempat prioriti teratas mu.
Tak.Itu bukan aku.
Kerna aku tahu masih ada insan lain yang lebih berhak untuk itu.
Dan siapalah aku untuk menafikan hak itu.

Tapi,bila kau mengatakan ianya membohsankan kau-itu aku SENTAP.
Sentap yang teramat.
Mana tak sentap bhai,
Bila aku jadikan kau sebagai tempat pertama untuk aku khabarkan segala apa yg aku alami,
Untuk aku ceritakan segala yg aku rasa dan hadap hari hari,
Untuk aku berkongsi semua rasa yg ada,
Dan reaksi kau macam tahi dan mintak kaki,
Memang buat aku jauuuh la.


Dan untuk itu,
Kau ajar aku untuk tidak berkongsi segalanya dengan kau.
Terima kasih untuk ajaran itu.
:)

0 comments:

Post a Comment

wa punye hal

My Photo
faezah hamid
kaki pukul.muka pecah rumah.geng ahlong.pengganas.bonzer terhebat.tp,kene berteman pg tandas.yeah!
View my complete profile