topbella

Friday, April 22, 2011

Dare to try.

Assalamualaikum.

Entri ini lebih bersifat peribadi.
Untuk aku berkongsi rasa tika ini.
Berkongsi impian juga dengan semua.
:)

Baiklah.
Sume yg mengenali aku,da tau kot yg ak ni tergolong dlm grup chubby chubby manje gitu,kan?
Berat badan semakin mencanak canak naik dengan jayanya tanpa segan silu langsung time jadi MPP dulu.
Stress die time tu memang tahap moksya la bhai.
Asal stress je,makan.Asal makan je,stress.
Ha.tu yg da jadi ala ala Dottie da sekarang ni.haha.


Then,sekarang ni bile da nak masuk ke alam pekerjaan ni,
Terasa berkobar kobar nak upgrade n renovate diri.haha.
So,ak decide nak turunkan sikit berat badan.
Idok la sampai nak kurus kering tinggal tulang.
Samapi anorexia nervosa bagai.
Memang tak la kan.
No no no.
Cukup sekadar sedap mata memandang.
Tak mintak banyak pun.
Sederhana.Cukup.

Ok.Jom amalkan cara hidup sihat.Aku pun baru nak start je pun.
Sekarang da stat sikit2:

-Jadikan ais sebagai musuh utama.
-Banyakkan aktiviti fizikal.
-Kurangkan makanan berminyak/berlemak.

Ok.Ni gambar time kegemilangan aku dulu.Ok,memang banyak gile beza la dgn sekarang kan.Haruslah aku menangis teresak esak melihat body sekarang.Grrrr.









Ok,target nak nampak vogue at least mcm ni la:




Da slim sket nt,boleh jugak try usha line model tudung Fareeda ke,Ariani ke kan.ok.Harapan kena setinggi awan bhai.wewit.Aku harap sangat yg kali ni akan berjaya.Kalau x,memang aku akan terus terusan bermuram durja mcm ni sepanjang masa:



Tak pun jadi weng meracau racau mcm ni:

3 comments:

Atika Azumi said...

i trust u pekja !

faezah hamid said...
This comment has been removed by the author.
faezah hamid said...

atika:ok my rommate.pliz trust me.i pun x trust myself sgt ni.how can u?ekekeke:D

Post a Comment

wa punye hal

My Photo
faezah hamid
kaki pukul.muka pecah rumah.geng ahlong.pengganas.bonzer terhebat.tp,kene berteman pg tandas.yeah!
View my complete profile