topbella

Tuesday, April 5, 2011

Aku dan cuti.

Pergh...
Memang layan la spend time kat mah.
Pagi2 mak da layan Tanyalah Ustaz,so kalau niat di hati nak sambung tido tu,rase mcm x berapa ngam la kan.
Pastu,sambung dengan adik dan Al-Qura'n sebab nak terapkan unsur2 kerohanian dlm diri anak2 buah aku.
So,agak agak kalau nak layan HOTfm AM Krew tu memang rase mcm menangis keinsafan la sbb kontra gile.
Then,pasang pulak Astro Oasis.
Petang nanti sket,mak ngaji dengan konco konco beliau kat mah.
Gua rase lepas ni gua akan ubah kata ganti nama dr gua-lu gua-lu kpd ana-anti ana-anti.
Gua try.

2 comments:

Cik Bee said...

cantik layout baru blog awak!!!!! suke sangat..
btw, moga faezah jdi a bettwe muslimah. nt kan nak jadi mama mithali.. kih kih kih

faezah hamid said...

haha.
cantik ke kak?
penat tau i pilih.
haha.
insyaAllah.
mama mithali katenyeee.
sama2 lah kite kak.
insyaAllah.
:)

Post a Comment

wa punye hal

My Photo
faezah hamid
kaki pukul.muka pecah rumah.geng ahlong.pengganas.bonzer terhebat.tp,kene berteman pg tandas.yeah!
View my complete profile