topbella

Wednesday, November 3, 2010

03112010.

exam da abes.pukul 11 a.m. tadi.last paper Malaysian Economy.x susah,dan x senang jugak.standard la,exam kan.

sekarang pukul 7p.m.dan aku masih di sini.di muadzam hulu ceruk hutan mana ntah.apekah?

esok nekad nak balik seawal mungkin.nasib baik Faz rummate kesayangan pun belum balik lg.Baru lepas layan Family Outing dgn die.Gelak x hengat punyer.lepass tensen exam la katenyer.

sekejap je da abes sem.ni final year 1st sem.next sem final sem.moga dipermudahkan perjalanan ini.

mak,terima kasih atas bacaan yasin dan doa yg mengiringi adik spjg musim peperiksaan ini.kalaulah nyawa ini ditawarkan utk dijadikan ganti atas segala jasamu,masih belum cukup utk aku bayar,kan?

sebab kau adalah emak,ibu,bonda,dunia,nyawa,dan segalanya buat aku yg tiada apa apa ini.terima kasih duniaku!

4 comments:

nadia rusli said...

semoga selamat pulang ke rumah=)
doakan ftn pulak..huhu
rindu kamu jugak..jom la skate...

faezah hamid said...

eh eh.
macam best jek ade org komen post kite.
hehe.
insyaAllah fatin.
buat yg terbaik,tau.
betulkan niat,insyaAllah Allah ada bersama.
:)

husaynrazak said...

ele.. thu la pndai.. mmg r sng jwb exam.. hehe

faezah hamid said...

husayn,mane de pandai.
klu pandai,ak pejam mata je tau jwb td.
tapi,aisyh..
pasrah je la weh.
:D

Post a Comment

wa punye hal

My Photo
faezah hamid
kaki pukul.muka pecah rumah.geng ahlong.pengganas.bonzer terhebat.tp,kene berteman pg tandas.yeah!
View my complete profile