topbella

Saturday, October 23, 2010

sedikit resah.

Entahla.rase mcm resah gelisah bersama kak esah je kebelakangan ni.nape eh?Maybe sbb rindu kat rumah kot.Aisyh,beselah duduk kat perantauan,mmg camni ot ek?(pulak dah).

Sekarang mggu exam.1st paper semalam.Research Method.ok la kot.perhaps.Td pg tgok keri mark.omaigod omaigod.sungguh dahsyat,hokeyyyyy.x penah dpt serendah tu.Subjek tu xde la susah mane pun.tp ak x bape minat la.Pas tgok je markah,terus down down down down.Agak agak kan,Justin Bieber dapat ilham wat lagu ni bile die mengalami situasi mcm aku jugak kot,kan kan?*sycho*

Tapi sekarg da up balik kot.Harap2 la.xpe la,kite x semestinya berada di atas,kan?
*sedapkan diri*

5 papers more to go.Tapi hati da dekat rumah.Siyesli.x tipu.aisyh,kalau org lain gile bayang dgn bf/gf masing2 kan.tp aku gile bayang kat mak sendiri.ok wut?haha.>.<

Ok la.Enough sampai sini.Nak pg bermunajat kat surau la mintak Allah beri petunjuk kat Mr Tan utk naikkan marks.ok,sah dah weng.>.<

notakaki:tadi mak kol.mak aku bace yassin sempena aku nak final exam.sungguh,aku terharu.dulu die jugak yg solat hajat dan mcm2 lg utk aku bila nak SPM dan tiap kali nak exam atau apa saje.Cukup utk membuatkan aku rasa dihargai.Betulla kata omputih,mother is the 'God' of her child.Moge aku dapat memberikan yg terbaik utk dirinya kelak.InsyaAllah.

0 comments:

Post a Comment

wa punye hal

My Photo
faezah hamid
kaki pukul.muka pecah rumah.geng ahlong.pengganas.bonzer terhebat.tp,kene berteman pg tandas.yeah!
View my complete profile