topbella

Friday, July 9, 2010

Jatuh bukan bodoh.bodoh itu yang jatuh.

ak suke dgn ayat ni.jatuh bukan bodoh,tapi yang bodoh itu jatuh.tak salah utk sesekali jatuh dlm hidup ni sbb kite x kan selamanya di atas.tp andai kata dah selalu sgt kau jatuh,itu namanya bodoh.sbb hanya yg bodoh shj selesa utk sentiasa jatuh tanpa cuba utk bangun,bukan?

ak sekarang cube utk bangun.tatkala sekeliling melihat aku kuat,sebenarnye tidak.pada teman2 yg rapat,mereka tahu keadaan sebenar.ak diuji dgn ujian yg cukup kuat.aku lemah dgn ujian yg melibatkan keluarga.ak lebih rela andai nyawa ini yg menjadi ganti pada keperitan yg dilalui oleh mereka.

sesekali sbg seorg manusia normal , air mata ni tetap mengalir.kadang ku kuat seteguh karang,kadang ku lemah tiada bermaya.aku telah buat janji pd diri ini.tatkala tanggungjwab yg besar menanti utk digalas sebaik tamat saje pengajian aku di sini.

hidup,tak namenye hidup tanpa ujian.aku harus terus bangun.hidup ini memang palat,tp esok masih ada,kan? :)

0 comments:

Post a Comment

wa punye hal

My Photo
faezah hamid
kaki pukul.muka pecah rumah.geng ahlong.pengganas.bonzer terhebat.tp,kene berteman pg tandas.yeah!
View my complete profile