topbella

Sunday, November 13, 2011

Tajuk : Cacar yang marba.

Alhamdulillah.

Itu yang aku rasakan detik dan saat ini.
Syukur atas segala nikmat yang telah,masih dan akan diberi.
Banyak sangat yang aku dah dapat selama ni aku rasa.
Segan.

September 2011.
Sudah tiga bulan menginjak ke fasa yang baru (bekerja) , makin banyak perkara baru yang ditempuh setiap hari.
Makin jua mendekatkan aku kepada Pencipta , moga moga.

Atas keterbatasan waktu yang ada,
Atau mungkin , aku yang kurang cermat mengurus masa,
Terlampau banyak perkara yang terjadi , tidak dapat dinukilkan di sini.
Lama sudah tidak aku menulis.
Menulis bagi aku satu terapi.
Selain dari bershopping sudah pastinya.
Perempuan,itulah lumrah semulajadi kami.
;)

Sebenarnya,tiada perkara khusus atau mungkin terlalu banyak benda yang nak diceritakan,
Tapi,keinginan untuk menulis dan berkongsi mencanak canak dalam diri,
Akhirnya aku buntu dan kosong untuk menggarapkan apa apa,
Sungguh tak de feel langsung.
Again,boo sama lu la bhai~



Ha,kan dah jadi entah apa apa penulisan aku kali ni.
Omaigod omaigod.

0 comments:

Post a Comment

wa punye hal

My Photo
faezah hamid
kaki pukul.muka pecah rumah.geng ahlong.pengganas.bonzer terhebat.tp,kene berteman pg tandas.yeah!
View my complete profile